Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

FierFox Google Chrome Opera Internet Explorera Safari
Biuletyn Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie
Elektroniczna skrzynaka podawcza Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie
Program Wspieraj Seniora
A A A
Wersja dla niedowidzących
Kategoria

Informacje

INFORMACJA W SPRAWIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego w Miejsko-Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w Pińczowie

Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie
informuje, że w związku z ogłoszeniem o naborze na ww. stanowisko pracy
umieszczonym w BlP i na tablicy ogłoszeń w M-GOPS kandydaturę złożyła 1
osoba:

1. Paulina Wojniak zam. Pińczów

Komisja rekrutacyjna powołana Zarządzeniem nr 8/2022 Dyrektora M-GOPS w
Pińczowie z dnia 31 sierpnia 2022 roku zakwalifikowała w/w kandydata do
drugiego etapu naboru. Dalsze postępowanie kwalifikacyjne polegać będzie na
przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i napisaniu testu sprawdzającego
wiedzę,

Wyznaczono termin na dzień 19 wrzesień 2022 roku godzina 10.00.

 

Pińczów, dnia 13 września 2022 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pińczowie

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Złota 7

28-400 Pińczów

 

II. Stanowisko pracy:

Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie – 1 etat.

 

III. Wymaganie niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3. wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach samorządowych

4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. znajomość zagadnień z zakresu:

- ustawy o  pomocy osobom uprawnionym do alimentów

- ustawy o świadczeniach rodzinnych

- ustawy kodeks postępowania administracyjnego

7.znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną 
znajomością ww. ustaw i rozporządzeń dot. ww. postępowań

8. gotowość podjęcia pracy od 01.10.2022 roku.

 

IV. Wymagania dodatkowe

1. umiejętność właściwego interpretowania i stosowania aktów prawnych

2. umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy,

3. umiejętność obsługi komputera.

4. dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań

5. umiejętność pracy warunkach stresowych i pod presją czasu

6.umiejętnosć formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych

7. mile widziane doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych

 

V. Zadania pracownika zatrudnionego do pracy na tym stanowisku.

  • udzielanie informacji dotyczących warunków nabywania prawa do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych, oraz zasad ustalania, przyznawania i wypłacania tych świadczeń;

  • przyjmowanie wniosków, sprawdzanie ich zgodności pod względem merytorycznym i formalnym;

  • rozpatrywanie wniosków, prowadzenie postepowań administracyjnych, prowadzenie rejestru i ewidencji złożonych wniosków;

  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego;

  • sporządzanie list wypłat realizowanych świadczeń;

  • prowadzenie korespondencji w prowadzonych sprawach;

  • prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;

  • przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie określonym przez przełożonego;

  • prawidłowe, rzetelne i terminowe prowadzenie powierzonych spraw zgodnie z przepisami prawa;

  • gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji prowadzonych spraw;

  • stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się z przepisami;

  • praca w systemach komputerowych obsługujących świadczenia rodzinne, wychowawcze i funduszu alimentacyjnego;

  • prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia świadczeń nienależnie pobranych;

  • przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami i odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;

  • współpraca z komornikiem sądowym;

  • współpraca z Urzędem Pracy w zakresie sporządzania wniosków o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;

  • przygotowywanie wniosków do Prokuratury o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku alimentacyjnego;

  • prowadzenie imiennego rejestru dłużników i analityki zobowiązań dłużników alimentacyjnych względem państwa i gminy;

  • udział w szkoleniach w celu podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych;

  • wykonywanie innych poleceń zleconych przez Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych oraz Dyrektora M- GOPS

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. Miejsce pracy – Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie ul. Złota 7.

2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie jednozmianowym.

3. Praca administracyjno-biurowa, praca z monitorem ekranowym, obsługa urządzeń biurowych, bezpośredni kontakt z klientem oraz kontakty telefoniczne i mailowe.

4. Praca wymaga samodzielności, dyspozycyjności, odpowiedzialności oraz współpracy z innymi działami Ośrodka i zewnętrznymi instytucjami publicznymi.

5. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania w M-GOPS.

6. Możliwe wyjazdy służbowe.

 

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 

Informuję, że w miesiącu maj br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pińczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. życiorys - curriculum vitae,

3. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

4. kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

5. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia ),

6. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

7. kserokopia strony książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej w przypadku, gdy o pracę ubiega się mężczyzna,

8. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) RODO.

11.zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowanego stanowiska

12. podpisane oświadczenie o gotowości podjęcia pracy z dniem 01.10.2022 r.

 

IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. Funduszu Alimentacyjnego Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie” należy składać osobiście w sekretariacie tut. Ośrodka lub przesłać pocztą na adres:

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie

ul. Złota 7

28-400 Pińczów

Termin składania dokumentów upływa dnia 12.09.2022 r. do godz. 15: 00, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie.

.

X. Inne informacje.

1. Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą

rozpatrywane.

2. M-GOPS nie przewiduje zwracania dokumentacji poszczególnym wnioskodawcom,

bez względu na wynik postępowania.

3. Kandydaci, którzy spełnią wszelkie wymagania formalne, przejdą do następnego etapu naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie oraz formie przeprowadzenia dalszego etapu naboru (test kwalifikacyjny i/lub rozmowa kwalifikacyjna).

4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie BIP i tablicy informacyjnej tut. Ośrodka.

5. Konkurs może zostać unieważniony bez podania przyczyny.

 

 Ogłoszenie na stronie BIP pod linkiem:  https://8b3h62sbi5.bip.gov.pl/ogloszenie/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html

 

Korzystaj z rachunku bankowego, otrzymuj świadczenia na konto i bądź bezpieczny!

Osobisty rachunek bankowy to coraz powszechniejsze udogodnienie. Dzięki niemu w szybki i wygodny sposób można otrzymać świadczenie, zapłacić rachunki czy zrobić zakupy. Dodatkowo te elektroniczne narzędzia zapewniają bezpieczeństwo finansowe, osobiste i zdrowotne, co jest szczególnie ważne właśnie teraz – w czasie pandemii

Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszej strony internetowej Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo!

Dowiecie się tam jakie korzyści płyną z posiadania konta w banku oraz jak bezpiecznie z niego korzystać. Korzystanie z konta bankowego i bankowości elektronicznej nie musi być trudne.

Zajdziecie tam Państwo informacje:
• Jak założyć konto bankowe
• Co daje konto w banku
• Jak bezpiecznie korzystać z konta.

Jednocześnie informujemy, że możecie Państwo:
• spotkać z nami przez Internet. www.zus.pl/e-wizyta
• zarezerwować wizytę w naszej placówce: www.zus.pl/o-zus/kontakt/zarezerwuj-wizyte

Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo.

Bezpiecznie zdrowobezgotówkowo 1

Szanowni Państwo.
Przeciągający się okres pandemii koronawirusa spowodował, że nasze życie zostało poddane próbie zmiany dotychczasowych zachowań i przyzwyczajeń. Izolacja, ograniczenia i trudności w uczestniczeniu w życiu społecznym i kulturalnym negatywnie wpływają na nasze funkcjonowanie. Należy mieć nadzieję, że okres ten minie i będziemy mogli ponownie wrócić do swoich rytuałów dnia codziennego. Obecnie pojawia się częściowo już taka możliwość, ponieważ najnowsze rekomendacje zezwalają, by Kluby Seniora+ w tym Klub Seniora + w Gackach mógł funkcjonować. Nazywam się Wojciech Pikul i jestem kierownikiem Klubu Seniora+ w Gackach. Zapraszam członków na spotkania do klubu w dniach i godzinach jego otwarcia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym. Mimo ograniczeń możemy się już spotkać w zespołach do 5 osób. Mam nadzieję, że nawet w nielicznych grupach będziemy mogli się poznać i zaplanować wspólnie atrakcyjne i ciekawe sposoby spędzenia czasu.

Wykaz placówek udzielających tymczasowego schronienia osobom bezdomnym dostępny pod linkiem:

wykaz_placówek_dla_osób_bezdomnych_2020_2021.pdf

 senior.gov.pl

Nabór do Klubu Senior + w Gackach

 

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie ogłasza nabór uczestników do Klubu Senior +  w Gackach

Nabór trwa od 16 do 30 grudnia 2020 roku.

Klub Senior + w Gackach mieści się przy ul. Gacki - Osiedle 5.

Uczestnikami projektu może być 15 mieszkańców Gminy Pińczów . Oferta skierowana jest do osób 60 +, nieaktywnych zawodowo oraz do osób z niepełnosprawnościami, które chcą żyć w sposób aktywny i twórczy.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w Klubie Senior + proszone są o zgłaszanie swoich deklaracji:
• do M-GOPS w Pińczowie przy ul. Złotej 7
• od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00

 

ZADZWOŃ POD NR TEL 41 357 24 32
Czekamy na zgłoszenia do 30 grudnia 2020 r.

 

Dofinansowanie zadania realizowanego w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2015-2020 Edycja 2020 Moduł I „ Utworzenie lub wyposażenie „Klubu Senior +” oraz z budżetu Gminy Pińczów

Deklaracje uczestnika Klubu Senior + w Gackach do pobrania na stronie internetowej www.mgops.pinczow.pl

Załączniki:

Regulamin organizacyjny Klubu Senior +